Oris Vetokoukku Kiinteä ruuvatulla kuulaosalla - PEUGEOT 5008 II
Oris Vetokoukku Kiinteä ruuvatulla kuulaosalla - PEUGEOT 5008 II
- Vetomassa: 2020 kg
- Aisapaino: 80 kg
- sopii autoon PEUGEOT 5008 II
- Valmistusvuosi 12.16 -

- UUTTA: Osto laskulle!
- Top-laatua
- Ilmainen toimitus
- Erinomainen neuvonta
- Vetokoukku: ajoneuvoille, joissa varapyörä pohjan alla
- Ei sovi malleihin: GT-Line
Ruuvatulla kuulaosalla varustettu kiinteä vetokoukku valmistajalta Oris on erittäin kestävä ja hinnaltaan edullinen. Se sopii automalliin PEUGEOT 5008 II ja on edullinen valinta pitkäaikaiseen käyttöön. Tämä kiinteästi ruuvattu Oris vetokoukkujärjestelmä ASP automalliisi PEUGEOT 5008 II on edullinen, helposti asennettava ja erittäin kestävä. Tämä järjestelmä on ihanteellinen käytettäessä vetokoukkua usein.
Tämän vetokoukun suurin sallittu perävaunukuorma on 2020 kg sekä aisapaino 80 kg. Valmistajan Oris mukaan maksimaalinen D-arvo on 10.5 kN.
Puskurin näkyvän alueen työstö on tarpeen. Ennalta annetut leikkausmitat ja leikkausmallineen löydät käyttöohjeesta.
Tämän automallin PEUGEOT 5008 II vetokoukku on sopiva myös polkupyörätelineen kuljettamiseen. Sopivia tuotteita löydät kategoriasta "Polkupyörätelineet". Laatuvalmistajan Oris ensiasennusvarusteena käyttämät laadukkaat vetokoukut parhaimpaan hintaan.
Valmistajan Oris yksityiskohtainen asennusohje toimitetaan tuotteen mukana. Vetokoukun KTL-pinnoite estää tehokkaasti korroosiota ja huolehtii täydellisestä ja tasaisesta pinnasta. Tämän uudenaikaisen, sähkökemiallisen menetelmän aikana metallipinnalle levitetään sähköjännitteen alaisuudessa ympäristöystävällistä ja vesiliukoista epoksihartsia. Tämän jälkeen suoritetaan polttoprosessi lämpötilassa noin 200 °C.
On mahdollista, että vetokoukun kuulaosa on pysäköintitutkan antureiden tunnistusalueella ja sen johdosta tunnistetaan aina peruutettaessa esteeksi. Vetokoukun jälkiasennusta koskevat valmistajan ohjeet ja määräykset voit lukea ajoneuvon käyttöohjeesta.
Täältä löydät erikielisiä asennusohjeita, tuotteesta riippuen myös täydentäviä apuja asennukseen
ja lisäksi kuvamateriaalia, joiden avulla asentaminen on vielä yksinkertaisempaa.
Ranskalaiseen PSA-konserniin kuuluu Citroën ja Peugeot, joista viimeisempää kutsutaan vanhimmaksi automerkiksi. Autonvalmistajan pääkonttori on Pariisissa ja yritys työllistää tänä päivänä noin 200.000 työntekijää.
-
Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_)
-
AutomalliTehoValmistusvuosi
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ, MRHNSU, MRHNSM)
- Teho
- 96 kW / 131 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.5 BlueHDi 130 (MCYHZJ, MCYHZR, MCYHZX)
- Teho
- 96 kW / 131 hv
- Valmistusvuosi
- 02.18 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 (M45GXV, M45GXW)
- Teho
- 110 kW / 150 hv
- Valmistusvuosi
- 07.18 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 100
- Teho
- 73 kW / 99 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 115 (MCBHXH, MCBHXW)
- Teho
- 85 kW / 116 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 - 11.19
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 120
- Teho
- 88 kW / 120 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180
- Teho
- 133 kW / 181 hv
- Valmistusvuosi
- 07.18 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 THP 165
- Teho
- 121 kW / 165 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 136
- Teho
- 100 kW / 136 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 150
- Teho
- 110 kW / 150 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 180
- Teho
- 130 kW / 177 hv
- Valmistusvuosi
- 01.18 -
-
- Automalli
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 180
- Teho
- 133 kW / 181 hv
- Valmistusvuosi
- 12.16 -
-