137.000 tuotetta aina varastossa

Vetokoukun asennus

Asennuta nyt vetokoukkusi rameder. asennuspisteessä.

Ohje

Vetokoukkusi - suoraan meiltä asennettuna!

Vetokoukun asennus

Verkkokaupassamme sinulla on mahdollisuus tilata sopiva vetokoukku ja sähkösarja asennuksen kanssa. Asennuspisteemme tarjoavat kaikki tietotaidot ja monivuotiset kokemukset vetokoukkujen asennuksista. Kaikki asennuspisteemme ovat varustettuina uudenaikaisimmilla korjaamovarusteilla nostimineen.


Koulutettu henkilöstömme (vähintään kaksi koulutettua autonasentaa jatkuvasti paikalla joka asennuspisteessämme) mahdollistaa parhaimman mahdollisen opastuksen sekä ammattimaisen ja nopean asennuksen. Onko sinulla kysymyksiä asennuksesta? Soita meille tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@rameder.fi.


Sisältö


Näin se tapahtuu

1Tilaa verkkokaupasta vetokoukku asennuksineen.

2Tilausprosessissa: Valitse asennuspiste, sovi asennusaika ja valitse asennuspiste toimitusosoitteeksi.

3Tule sovittuna aikana asennuspisteeseen.

4Me asennamme sinulle vetokoukun paikalleen.

rameder. asennuspisteet pääkaupunkiseudulla

Asennuta vetokoukkusi edulliseen hintaan pääkaupunkiseudun asennuspisteessämme. Hyödynnä Ramederin monivuotinen kokemus vetokoukkujen asennuksista ja myynnistä, me asennamme nopeasti ja ammattitaitoisesti. Tervetuloa asennuspisteeseemme.



Asennuspiste Helsinki

Osoite
Korvasienentie 6
00760 Helsinki


07:00 – 16:00
020 743 2170

helsinki@rameder.fi

Vastauksia aiheen "Asennus" tärkeimpiin kysymyksiin

Miten kauan asennus kestää?

Asennusaika vaihtelee auton mallista riippuen. Tuo autosi asennuspäivänä asennuspisteeseen viimeistään kello 8 ja iltapäivällä voit noutaa autosi. Asentaja soittaa tai lähettää tekstiviestin sinulle, heti kun auto on valmis. Keskimäärin asennus kestää 4 tuntia siitä kun auto otetaan työnalle.

Voinko odottaa autoni valmistumista?

Helsingin asennuspisteessämme on odotustila ja tarjolla on myös kahvia. Hallin puolella vakuutussyistä ei voi odottaa tai seurata asennusta.

Koska voin viedä auton asennuspisteeseen?

Saavu pisteeseen asennuspäivänä noin kello 8.

Mitkä ovat teidän aukioloajat?

Helsingin pisteen aukioloajat ovat ma-pe 07 - 17. Katso tarkat aukioloajat asennuspisteen tiedoista tällä sivulla olevan kartan alapuolelta.

Koska teillä on vapaita asennusaikoja?

Kun laitat asennettavat tuotteet ostoskoriin ja teet tilauksen, niin tilausprosessin yhteydessä (ennen varsinaista maksutapahtumaa) kysytään toive asennuksen ajankohdasta ja halutusta asennuspisteestä. Tässä näkymässä näet kaikkien asennuspisteiden vapaat asennusajat selkeässä kalenterinäkymässä vihreällä/punaisella värjättyjen päivien kanssa.

Huomaa, että kalenterissa otetaan huomioon 5 arkipäivän ennakkoaika. Tämä ennakkoaika tarvitaan siksi, jotta voimme toimittaa keskusvarastoltamme tuotteet valitsemaasi toimitusosoitteeseen tai asennuspisteeseen, eli jos teet tilauksen esim. maanantaina, niin ensimmäinen mahdollinen asennusaika on seuraavana maanantaina.

Voinko tuoda autoni edellisenä päivänä ja tiputtaa avaimen postiluukkuun?

Kyllä. Helsingin pisteessä tämä on mahdollista. Sovi asiasta aina etukäteen asennuspisteen kanssa.

Voinko maksaa paikan päällä?

Voit itse valita. Joko maksat tuotteet tilausprosessin yhteydessä saman tien tai suoritat maksun asennuksen jälkeen suoraan asennuspisteessä. Voit maksaa pankkikortilla kaikissa asennuspisteissämme. Lisäksi voit maksaa yleisimmillä luottokorteilla. Asennuspisteemme ottavat vastaan myös käteistä.

Minkälaisen takuun myönnätte?

Myönnämme 2 vuoden takuun asentamillemme osille (vetokoukku, sähkösarja). Mikäli sinulla on tähän aiheeseen liittyviä kysymyksiä voit kääntyä puoleemme puhelimitse numeroon 020 743 2170 tai sähköpostitse osoitteeseen info@rameder.fi.

Missä lähin asennuspiste sijaitsee?

Tällä sivulla näet tämän hetkiset sijaintipaikat. Tällä hetkellä meillä on Suomessa pääkaupunkiseudulla yksi asennuspiste. Seuraavien kuukausien aikana tulemme lisäämään asennuspisteitä, niin että asennuspiste on helposti saavutettavissa koko Suomessa. Tilausprosessissa näet vielä yksityiskohtaiset etäisyystiedot sijaintipaikastasi meidän asennuspisteeseen. Etäisyyden määrittämiseen käytämme antamaasi laskutusosoitetta.

Miten kauan tavaroiden toimitus kestää?

Edellyttäen, että tuotteita on varastossa, kestää normaalitoimitus normaalisti 3-5 arkipäivää. Kuten kohdassa "Asennusajankohdan valinta" kuvattu voimme antaa ensimmäisen mahdollisen asennusajankohdan 5 päivää tilauksen jälkeen, eli jos teet tilauksen esim. maanantaina, niin ensimmäinen mahdollinen asennusaika on seuraavana maanantaina.

Miksi minun pitää maksaa toimituskulut?

Tavarat toimitetaan keskusvarastoltamme joka antamaasi toimitusosoitteeseen tai suoraan valittuun asennuspisteeseen.
Toimitus tapahtuu huolintaliikkeen toimesta. Hinnat sisältävät toimitusmaksun.

Onko teillä sijaisautoa?

Helsingissä meillä on sijaisautot käytössä. Sijaisautojen hinta on 35€ / vrk (ei sisällä polttoaineita)

Pitääkö minun maksaa muita kustannuksia?

Tämä riippuu siitä, pitääkö autossasi suorittaa sähkösarjan koodaus. Saat etukäteen puhelimitse tiedon siitä, tarvitaanko koodaus sinun autoosi, asennuspisteen asentaja kertoo tästä kuitenkin viimeistään luovuttaessasi auton asennuspisteellä.

Mikäli autossasi pitää suorittaa sähkösarjan koodaus, asentajamme pyrkii suorittamaan koodauksen meillä käytettävissä olevilla diagnoositestereillä. Westfalian testerillä se kuuluu hintaan. Online koodaus etäyhteyden kautta +89€.

Olen jo jonkin aikaa sitten ostanut vetokoukun, voinko kuitenkin asennuttaa sen teidän asennuspisteessä?

Kyllä sekin onnistuu. Soita meille numeroon 020 743 2170 ja me selvitämme asennusajankohdan Helsingin/Espoon asennuspisteessämme. Esitä meille tätä varten lasku hankitusta vetokoukusta ja sähkösarjasta, jotta voimme tuotteiden perusteella määrittää oikean asennushinnan ja asennusajan.

Ovatko asennuksen suorittavat henkilöt ammattilaisia?

Asennuspisteissämme työskentelee koulutettuja autonasentajia monivuotisella työkokemuksella, jotka ovat erikoistuneet vetokoukkujen asennuksiin.

Asennatteko myös merkkikoukkuja kuten esim. Westfalia?

Me asennamme kaikkien johtavien valmistajien vetokoukkuja. Näihin lukeutuvat muun muassa: Westfalia, Bosal, Oris ja Brink. Näiden valmistajien koukkuja käytetään myös tunnettujen automerkkien tehdasasennuskoukkuina.

Pitääkö minun tuoda tuotteet mukanani vai voinko valita toimituksen suoraan asennuspisteeseen?

Voit uuden vetokoukkupakettisi tilausprosessin yhteydessä valita toimituksen suoraan asennuspisteeseen tai voit valita koukkupaketin toimituksen kotiisi ja tuot sen sitten asennuspäivänä mukanasi asennuspisteeseen. Muista varata aika etukäteen asennuspisteeltä.

Olen kuullut sähkösarjan koodauksesta, mikä tämä on ja voitteko te myös suorittaa koodauksen?

Mikäli sähkösarjan koodaus on tarpeen, niin pyrimme suorittaa koodauksen käytettävissämme olevilla testereillämme. Koska koodauksen suorittaminen riippuu myös auton vuosimallista, varustelusta sekä mahdollisista ohjelmistoversioista, emme voi taata, että autosi koodaus on meidän laitteillamme mahdollista. Tällaisessa tapauksessa sinun on käännyttävä merkkihuollon puoleen. Onnistuneesta koodauksesta laskutamme kiinteän hinnan paikan päällä. Helsingin ja Espoon pisteiden laitteilla tähän mennessä on onnistuttu koodaamaan lähes kaikki autot ongelmitta.

Suoritatteko myös katsastuksen, mikäli vetokoukun asennus sitä vaatii?

Emme, sen voivat suorittaa vain siihen sertifioidut yritykset tai tarkastuslaitokset (TÜV/Dekra). Useimpia tänä päivänä markkinoilla olevia vetokoukkuja ei kuitenkaan tarvitse merkityttää auton rekisteriotteeseen, koske niissä on jo "e-tarkastusmerkki".

Mihin autoihin tarjoatte asennuspalvelua?

Me tarjoamme vetokoukun ja sähkösarjan asennukset kaikkiin henkilöautoihin ja pakettiautoihin.

En asu pääkaupunkiseudulla, voinko kuitenkin asennuttaa teillä vetokoukun autooni?

Totta kai, myös tässä tapauksessa voit asennuttaa vetokoukun ja sähkösarjan Helsingin/Espoon asennuspisteessämme.

Asennatteko myös katto- ja pyörätelineitä?

Totta kai voimme asentaa autoosi myös katto- ja pyörätelineet.

En löytänyt autooni mitään kokonaispakettia asennuksen kanssa, asennatteko myös muita kokonaispaketteja tai yksittäisiä tuotteita?

Kyllä, me asennamme myös muita kokonaispaketteja tai yksittäisiä tuotteita. Lähetä meille kysely tarkan asennushinnan laskemiseksi ja asennusajan sopimiseksi sähköpostitse osoitteeseen: info@rameder.fi.


Näillä verkkosivuilla käytetään evästeitä verkkosivuston muodostamiseksi käyttäjäystävälliseksi ja niiden mukauttamiseksi tarpeisiinne, ulottuvuusmittauksien suorittamiseksi, verkkosivukäyntien arvioimiseksi markkinointi- ja optimointitarkoituksia varten sekä sopivien sisältöjen ja mainosten näyttämiseksi. Yksityiskohdat käyttävistä evästeistä ja mahdollisuus niiden estämiseksi löydät meidän tietosuojaohjeista.
Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla verkkosivujen käyttämistä.

Piilota ohje