GDW vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - OPEL VIVARO B Bussi
GDW vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - OPEL VIVARO B Bussi
- Vetomassa: 2050 kg
- Aisapaino: 115 kg
- sopii autoon OPEL VIVARO B Bussi
- Valmistusvuosi 06.14 - 12.19
- UUTTA: Osto laskulle!
- Top-laatua
- Ilmainen toimitus
- Erinomainen neuvonta
Valmistajan GDW 2-reikäinen vetolaitteen runkopalkki sopii automalliin OPEL VIVARO B Bussi . Tuotetta ZB6066 tarvitaan 4-reikäisen laippakuulan, vetokidan tai vaihtojärjestelmän käyttämiseksi. Tämä GDW:n vetolaitteen runkopalkista 2-reikäisellä laippakuulalla koostuva vetolaite 50T on ihanteellinen jatkuvaan perävaunukäyttöön automallissasi OPEL VIVARO B Bussi.
Tämän vetokoukun tekniset tiedot: aisapaino 115 kg ja perävaunukuorma enintään 2050 kg. Valmistaja GDW antaa D-arvoksi 12 kN.
Puskuria ei tarvitse työstää vetokoukun kuulaosan asentamiseksi.
Tämän automallin OPEL VIVARO B Bussi vetokoukku on sopiva myös polkupyörätelineen kuljettamiseen. Sopivia tuotteita löydät kategoriasta "Polkupyörätelineet". Tämän vetolaitteen runkopalkin standardisoitu 83x56 mm reikämitta mahdollistaa erilaisten kuulalevyjen, vetokidan tai vaihtojärjestelmän käyttämisen. Suosittelemme merkkivalmistajan GDW korkealaatuista vetokoukkua, joka on saatavissa erittäin edulliseen hintaan.
Tilattu tuote sisältää valmistajan GDW kattavan asennusohjeen. Tämä vetokoukku on uppomaalattu. Uppomaalauksessa vetokoukut upotetaan erityiseen ja rasitusta kestävään maaliin, joka suojaa vetokoukkua korroosiolta.
Peruuttaminen voi vaikeutua, jos 2-reikäinen vetolaitteen runkopalkki on pysäköintitutkan tunnistusalueella ja anturit tunnistavat sen esteeksi. Autosi käyttöohjeessa olevat autovalmistajan tiedot ja ohjearvot on huomioitava, jos vetokoukku halutaan asentaa.
Täältä löydät erikielisiä asennusohjeita, tuotteesta riippuen myös täydentäviä apuja asennukseen
ja lisäksi kuvamateriaalia, joiden avulla asentaminen on vielä yksinkertaisempaa.
Adam Opel AG on saksalainen autovalmistaja, joka vuodesta 2021 alkaen kuuluu alankomaalaiseen Stellantis N.V. autoholdingyhtiöön, joka on muodostunut FCA:n ja PSA:n fuusiosta.
-
Opel VIVARO B Bussi (X82)
-
AutomalliTehoValmistusvuosi
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 85 kW / 116 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 12.16
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 66 kW / 90 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 12.16
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 88 kW / 120 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 12.19
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 103 kW / 140 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 12.16
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 70 kW / 95 hv
- Valmistusvuosi
- 04.15 - 12.19
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 92 kW / 125 hv
- Valmistusvuosi
- 04.15 - 12.19
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 107 kW / 145 hv
- Valmistusvuosi
- 04.15 - 12.19
-
- Automalli
- Opel VIVARO B Bussi (X82) 1.6 CDTI (06)
- Teho
- 89 kW / 121 hv
- Valmistusvuosi
- 01.19 - 12.19
-