169.000 tuotetta aina varastossa

FAQ/UKK

Tässä osiossa olemme pyrkineet vastaamaan kaikkiin yleisimpiin kysymyksiin, jotka liittyvät maksuun ja toimitukseen, samoin kuin tietosuojaan ja sivuston käyttämiseen. Olemme myös vastanneet tärkeimpiin tuotteita koskeviin kysymyksiin ja niihin liittyvään teknologiaan.

Yleiset kysymykset
Onko tuotteiden vertailu mahdollista verkkokaupassa?

Voit vertailla useita eri tuotteita nettikaupassamme valitsemalla tuotteet erikseen painamalla tuotteen esittelysivulla “Vertaile”-painiketta. “Tuotteiden vertailu” listaa kaikki tuotteet, jotka olet lisännyt vertailtavaksi ja näet sitten kaikki tuotteiden yksityiskohdat ja tekniset tiedot. Tämä mahdollistaa helpon vertailun.

Voinko poistaa tai suoraan tilata jonkin tuotteen tuotteita vertailtaessa?

Kyllä. Jos haluat poistaa jonkin tuotteen listalta, paina “Poista tuote” -painiketta lopussa. Jos haluat tilata tuotteen, paina “Lisää ostoskoriin” -painiketta tuotteen alta. Paina painiketta ja tuote lisätään automaattisesti ostoskoriisi, josta voit sitten tilata sen.

Miten voin valita ajoneuvon nettikaupassa?

Voit valita ajoneuvosi antamalla rekisterinumeron tai “vaihe-vaiheelta” -toiminnon avulla.

Mistä löydän ajoneuvon valmistenumeron?

Valmistenumeron löydät ajoneuvon rekisteriotteesta.

Miksi saan enemmän kuin yhden vaihtoehdon joista valita, kun syötän rekisterinumeron ja mitä voin tehdä asialle?

Tämä voi johtua esimerkiksi valmistajan tekemistä muutoksista malliin. Tässä tapauksessa tehtäväsi on vertailla seikkoja, kuten moottorin tehoa, valmistusvuotta ja ajoneuvon ulkonäköä dokumenteistasi. Jos löydät oikean vaihtoehdon, paina “Ostoskoriin”-painiketta.

Miksi minulla ei ole mahdollisuutta arvostella valittua tuotetta?

Kirjautumalla sisään voit kirjoittaa tuotteesta lyhyen arvostelun. Kirjautumisen jälkeen ponnahdusikkuna avautuu ja voit alkaa kirjoittamaan arvostelua. Jos näin ei tapahdu, sinun täytyy sallia selaimessasi automaattiset ponnahdusikkunat.

Voinko suositella kiinnostavaa tuotetta?

Kyllä. Kun painat “Suosittele”, ikkuna avautuu, johon voit laittaa vastaanottajan ja lähettäjän sähköpostit erikseen sekä lisätä muita tietoja.

Mistä löydän tuotteen asennusohjeen?

Asennusohje on tuotteen valmistajan kirjoittama artikkeli, jonka löydät painamalla “Asennusohje”-painiketta. Voit myös löytää muita olemassa olevia asennusohjeita ja ylimääräisiä kuvia.

Voinko saada erityisiä ehtoja tai alennuksia, jos tilaat isomman määrän?

Tämä näytetään sinulle, kun laitat tilattavien tuotteiden määrän ylös. Sinulle ilmoitetaan, että voimme antaa erityisiä ehtoja tilaukselle, jos tilaat ”xxx” määrän tuotteita. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: 020 743 2170 tai lähetä sähköpostia: info@rameder.fi .

Pitääkö minun rekisteröityä RAMEDER-verkkokauppaan, jotta voin tilata tuotteita?

Ei. Voit tilata tuotteita ilman, että rekisteröidyt sivustolle. Jos haluat tehdä näin, paina tilatessasi kirjautumisosiossa olevaa “Tilaa rekisteröitymättä” -painiketta.

Mitä teen, jos unohdin salasanani?

Paina tilatessasi kirjautumisosiossa olevaa “Unohditko salasanasi” -painiketta. Saat automaattisen vastauksen sähköpostiisi, joka sisältää salasanasi.

Miten voin rekisteröityä RAMEDER-verkkokauppaan?

Kun olet laittanut kaikki tuotteet ostoskoriisi, paina “Kassalle”-painiketta. Voit rekisteröityä uutena asiakkaana tätä kautta.

Mitä tietoja RAMEDER kaipaa, jotta voin rekisteröityä?

Tarvitsemme etu- ja sukunimesi, koko osoitteesi ja sähköpostisi. Valitse salasana, jonka avulla voit rekisteröityä RAMEDER-verkkokauppaan.

Miten voin tilata RAMEDER-tuotteita?

Voit tilata puhelimen avulla, verkkokaupasta, sähköpostitse tai postin kautta.

Onko yksityisasiakkaille luetteloa?

Ei. Vain moottoriajoneuvojen parissa toimivat yritykset saavat meiltä jälleenmyyjille suunnatun luettelon (saksankielinen). Oletko moottoriajoneuvojen parissa työskentelevän yrityksen omistaja? Lähetä meille myyntilupasi (y-tunnus tai kirjelomake, jossa on yrityksen leima) sähköpostitse tai postilla. Kaikille asiakkaille, jotka eivät kuulu edellä mainittuun kategoriaan, löytyy erikseen saatavilla oleva tuotevalikoima, joka löytyy nettisivuiltamme.

Mistä löydän RAMEDER-verkkokaupan yleiset toimitusehdot ja edellytykset?

Löydät ne “Oikeudelliset asiat”-osiosta, josta löytyy “Yleiset toimitusehdot”-alaosio.

Miten voin ottaa yhteyttä RAMEDER-kauppaan?

Osoitteemme, puhelinnumeromme ja sähköpostiosoitteemme ovat saatavilla nettisivuillamme, jotka löydät “Palvelut”-osion “Ota yhteyttä”-alaosiosta. Reittiohjeet meille löydät “Tietoa yrityksestä”-osiossa “Ajo-ohjeet”-alaosiosta.

Osallistuuko RAMEDER messuille/näytöksiin?

Kyllä. Jos osallistumme messuihin tai näytöksiin, laitamme siitä lisää tietoa “Tietoa yrityksestä”-osioon.

Kysymyksiä maksutavoista
Mitkä maksutavat ovat saatavilla RAMEDER-asiakkaalle?

Voit ostaa meiltä verkkopankin kautta, luottokortilla (VISA/Mastercard), PayPalilla sekä ennakkomaksulla suoralla pankkisiirrolla.

Mitä luottokortilla maksaminen tarkoittaa?

Voit maksaa meille Visalla tai Master-/Eurocardilla. Jotta voit tehdä näin, tarvitsemme luottokorttisi numeron, umpeutumisajan sekä kortin takana löytyvän, kolminumeroisen sarjan. Tietosi välitetään suojatulle, salatun yhteyden omaavalle palvelimelle.

Mitä PayPal tarkoittaa?

Paypal on nettimaksuihin erikoistunut järjestelmä, joka auttaa sinua maksamaan ostoksesi netissä nopeasti, yksinkertaisesti ja turvallisesti useissa nettikaupoissa (esim. eBay) ympäri maailmaa. PayPalilla on yli 100 miljoonaa käyttäjää. Voit myös hyötyä PayPaliin rekisteröitymisen yhteydessä tulevista ainutlaatuisista tarjouksista. PayPalin avulla voit maksaa yksinkertaisesti vain muutamalla painalluksella. Myyjä saa heti ilmoituksen siitä, että olet vahvistanut maksun. Pankkitietojasi ja luottokorttisi tietoja ei välitetä myyjälle.

Miksi luotamme PayPaliin?

Asiakas on meille tärkein, joka tarkoittaa sitä, että pyrimme alituiseen kehittämään asiakkaidemme kokemusta sivustomme parissa. Tarkoituksemme oli tehdä ostamisesta helpompaa ja selkeämpää PayPalin avulla. Luotamme PayPaliin, koska olemme yhdistäneet jo kaikista yleisimmät maksutavat järjestelmäämme ja PayPalin liittäminen osaksi maksutapoja voi vain hyödyttää toimintaamme. PayPal on kerännyt tähän mennessä jo yli 5 miljoonaa saksalaista käyttäjää.

Miten voin rekisteröityä PayPaliin?

Sinulta kysytään tilauksen viimeistelemisen yhteydessä, että haluatko maksaa tilauksesi PayPalin avulla, jolloin voit painaa “Rekisteröidy nyt”-nappia oikealla. Tämä vie sinut suoraan PayPalin sivuille, jossa voit rekisteröityä ilmaiseksi.

Mitkä maksutavat tukevat PayPalia?

Kaikista yleisimmät maksutavat ovat pankkikortti, luottokortti, Giropay ja luottomaksut. Pankkikortti on suositeltu maksukeino nettikaupan asiakkaille. Luottokortteja suositellaan ulkomaisille asiakkaille ja luottokorttien suosio on noussut jatkuvasti Saksassa. Jos maksat luottomaksun avulla, summa veloitetaan suoraan PayPal käyttäjältäsi. Tämän tehdessäsi kirjaudut suoraan sisään nettipankkiin PayPalin kautta.

Kysymyksiä toimituksesta
Kuka toimittaa tavarat?

Tavarat toimitetaan UPS:llä

Mikä on arvioitu saapumisaika tilatuille tuotteille?

Saatavilla olevat tuotteet tulevat keskimäärin 3-5 arkipäivän sisällä UPS:n toimesta.

Mistä tiedän, mitkä tuotteet ovat saatavilla?

Tuotteen saatavuus näkyy tuotteen tiedoissa “Yleiskatsaus”-osiossa.

vihreä - saatavilla
keltainen - saatavuus ei ole tiedossa
keltainen/vihreä - saatavilla 2-3 päivän sisällä
punainen - ei saatavilla

Onko pikatoimitus mahdollinen?

Suomeen ei ole tällä hetkellä mahdollista tilata pikatoimitusta.

Mitä toimituskuluja minun täytyy maksaa?

Toimitamme ilmaiseksi.

Voinko valita toisen toimitusosoitteen?

Kyllä. Voit saada tuotteesi toimitetuksi toiseen osoitteeseen. Jos olet rekisteröitynyt sivustolle, voit laittaa jopa 6 eri toimitusosoitetta “Tilini”-osiossa.

Voinko vaihtaa toimitusosoitettani?

Kyllä. Mene “Tilini”-osioon, jossa voit vaihtaa toimitusosoitteen “Muokkaa”-painikkeella milloin tahansa haluat.

Voinko määritellä itselleni oletuksena toimitusosoitteen?

Kyllä. Mene “Tilini”-osioon, jossa voit määritellä itsellesi oletusosoitteen painamalla “Määritä oletusosoite” -painiketta.

Voinko hakea tiettyä tilauksen numeroa?

Kyllä. Mene “Tilini”-osioon ja paina “Tilaukseni”-painiketta, josta voit sitten hakea tiettyä tilausta. Voit myös näyttää tietyllä aikavälillä tehdyt tilaukset sekä viimeiset 5, 10, 25 tai 50 tilausta.

Mitä teen jos saamani paketti vahingoittui toimituksen aikana?

Tällaisessa tapauksessa on tärkeä, että otat meihin välittömästi yhteyttä, jotta voimme ilmoittaa lähettäjälle tapahtuneesta vahingosta. Jos tietyt osat tavarasta ovat vahingoittuneet tai kadoksissa, lähetämme sinulle kadoksissa olevat osat tai toimitamme tilalle täysin uudet tuotteet. On hyvin tärkeää, että toimitat meille tarkat kuvat siitä, millaista vahinkoa on tapahtunut sähköpostitse. Toivomme, että et vastaanota selkeää ulkoista vahinkoa kärsineitä paketteja.

Voinko palauttaa väärin tilattuja tuotteita?

Kaikilla sivuston tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus ilman, että yhtään kysymyksiä esitetään. Voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse: 020 743 2170. Saat lisätietoja palautuksista lukemalla sivuston yleiset toimitusehdot.

Voinko vaihtaa salasanani?

Kyllä. Mene “Tilini”-osioon, josta löydät ohjeet salasanan vaihtamiseen. Ainoana ehtona salasanan vaihtamiselle on se, että olet kirjautunut sisään.

Lähetetäänkö tilaukseni heti, kun olen valinnut maksu- ja toimitustavan?

Ei. Ennen kuin tilaus on viimeistelty, sinulle näytetään yleiskatsaus asiakkaasta, laskun saajasta, mahdollisesta uudesta toimitusosoitteesta, valitusta maksu- ja toimitustavasta sekä tilatuista tuotteista. Toimituskulut ja mahdolliset lisäkulut näytetään uudestaan. Tilaus toimitetaan meille vasta sen jälkeen, kun olet painanut “Viimeistele tilaus” -painiketta.

Saanko tilausvahvistuksen sähköpostiin RAMEDER-verkkokaupasta?

Kyllä. Kun tilaus on tehty, saat vahvistuksen sähköpostitse. Saat myös sähköpostin silloin, kun tilaus on käsitelty onnistuneesti ja se on valmisteltu lähettämistä varten.

Onko tilausta mahdollista jäljittää netissä?

Kyllä. Kun kirjaudut sisään, näet tilauksen tämän hetkisen tilanteen “Tilini”-osiossa. Tilauksen seuraaminen on mahdollista, kun tilauksen status on vaihdettu “Lähetetty”-muotoon. Paina tästä saadaksesi lisää tietoa tilauksen seuraamisesta.

Entä jos toimitusta siirretään?

Saat meiltä sähköpostin, jossa ilmoitetaan mahdollisesta toimituksen viivästymisestä/siirtymisestä. Jos uusi toimituspäivä sattuu mielestäsi liian myöhäiseen ajankohtaan, voit perua tilauksen.

Mitä jos kukaan ei ole kotona tilauksen toimituksen yhteydessä?

Jos et ole kotona kun UPS toimittaa tilauksen, saat kirjallisen ilmoituksen asiasta. Tämän ilmoituksen avulla sinulla on oikeus käydä noutamassa lähetys seuraavan 7 arkipäivän aikana UPS-noutopisteestä.

Toimittaako RAMEDER ulkomaille?

Tällä hetkellä toimitamme seuraaviin Euroopan maihin: Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Iso-Britannia, Irlanti, Italia, Alankomaat, Norja, Luxemburg, Itävalta, Puola, Portugali, Ruotsi, Sveitsi, Espanja, Tsekki ja Unkari.

Toimituskulut lasketaan erikseen jokaiselle maalle. Toimituskulut riippuvat maan sijainnin lisäksi myös paketin koosta ja painosta. Tarvitsemme tietoja siitä, mitä tuotteita olet tilaamassa ja mihin osoitteeseen tuotteet toimitetaan, jotta voimme antaa hinta-arvion toimituskuluista.

Ota yhteyttä meihin sähköpostitse(info@rameder.fi) ja lähetämme sinulle hinta-arvion. Maksu voidaan tehdä etukäteismaksuna tai luottokortilla (Visa tai Master-/Eurocard)

Kysymyksiä tietosuojasta
Saanko RAMEDER-uutiskirjeen automaattisesti?

Et. “Tilini”-osiossa kohdan “Kirjautumistiedot” alta voi valita, haluaako tilata uutiskirjeen vai ei. Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi uutiskirjeen tilausta varten.

Onko henkilökohtaiset tietoni turvattuina?

Kyllä. Turvallisuus on pääasiallinen tavoitteemme RAMEDERilla ja tästä syystä pyrimme turvaamaan tietosi mahdollisimman hyvin. Käytämme henkilökohtaisia tietoja vain pyyntöjen käsittelyyn ja tekemään kokemuksestasi sivuillamme mahdollisimman mukavan.

Miten henkilökohtaisia tietojani turvataan?

Esimerkiksi silloin, kun teet tilauksen sivustomme kautta, tarvitsemme nimesi, toimitusosoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja mahdollisen luottokortin numeron, sekä sen umpeutumisajan ja kolminumeroisen turvakoodin jonka löydät kortin takaa. Nämä ovat kaikki pakollisia tilauksen käsittelyä varten. Näiden avulla voimme käsitellä tilauksesi ja ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse tilauksen tilan. Rekisteröitymällä tähän palveluun, voit tehdä tilauksien käsittelemisestä nopeampaa ja helpompaa. Jos osallistut kilpailuun tai johonkin kampanjaan, tarvitsemme nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme ottaa sinuun myöhemmin yhteyttä. Jos tietojasi käytetään asiakaspalvelun parantamiseksi tai teknisistä syistä, teemme kaikki sinun oikeuksiesi puitteissa ja kunnioitamme kaikkia lakeja tietojen käsittelyssä.

Mitä tiedoilleni tapahtuu?

RAMEDER ei anna tietoja ulkopuolisille tahoille muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Näitä poikkeuksia ovat toimituksesta vastaavat yritykset, sekä muut yritykset, jotka ovat vastuussa tilausten käsittelystä.

Miten asiakkaan tietoja suojataan RAMEDER-verkkokaupassa?

Käytämme salattua ja suojattua palvelinta, joka tunnetaan nimellä “Secure Socket Layer” tai SSL. Se on tiedonsiirtojärjestelmä, joka takaa tasaisen 128-bitin suojauksen kaikille käsitellyille tiedoille. Kaikki tieto, joka kulkee palvelimien läpi suojataan ensiksi SSL:n avulla.

SSL takaa sen, että tietosi, kuten nimesi, osoitteesi, luottokorttisi tiedot tai pankkitunnuksesi pysyvät suojattuina kaiken aikaa. Tällä tavoin tietoja ei voi lukea kukaan ulkopuolinen taho, kun tiedot kulkevat eri palvelimille internetin välityksellä. Voit poistaa profiilisi laittamalla asiakaspalveluumme sähköpostia.

Mitä ovat evästeet?

Evästeet ovat pieniä tiedostoja, joita säilötään selaimessasi. Keskustietokoneemme merkitsee palvelimelle tiedot sivustolla käymisestä. Evästeet toimivat eräänlaisina tunnisteina sivustoa selaavalle, jotka estävät päällekkäiset sisäänkirjautumiset. Jos haluat poistaa evästeet käytöstä, mene käyttöjärjestelmäsi, etsi eväste, jonka nimi on RAMEDER ja sitä seuraava lista, jonka jälkeen voit poistaa tiedoston vapaasti.

Saanko myös takuun RAMEDER-tuotteille?

Yksityisasiakkaana saat 2 vuoden tyytyväisyystakuun kaikille tuotteille.

Kysymyksiä tuotteista ja teknologiasta
Mitä pyörätelineitä voin käyttää alumiinisten kuulaosien kanssa?

Kaikkia MTF:n, Thule:n ja Cykellin valmistamia pyörätelineitä voidaan käyttää alumiinisten kuulaosien kanssa.

Missä ajoneuvoissa voin käyttää vetokitaa?

Tulemme tarkentamaan tuotteen kuvauksessa sen, sopiiko vetokita nykyisen vetolaitteen runkopalkkiin. Tarvitsemme valmistajan tiedot sekä valmistajan numeron ja tarkastusmerkin vetolaitteen runkopalkin tyyppikilvestä.

Mitä pyörätelineitä RAMEDER tarjoaa tuotevalikoimassaan?

Tarjoamme pyörätelineitä, jotka voidaan asentaa vetokoukkuihin, kattotelineisiin tai takaluukulle. Yhdessä mallissa voi kuljettaa 1-4 pyörää.

Mitä asioita kannattaa pitää mielessä ostettaessa vetokoukkuun sopivaa pyörätelinettä?

On tärkeä selvittää vetokoukun suurin sallittu aisapaino ja pyörätelineen kantavuus. Nämä tiedot löytyvät tuotteen kuvauksesta tai asennusoppaasta. Vetokoukun suurinta sallittua aisapainoa ei saa ylittää.

Esimerkki: Vetokoukun suurin sallittu aisapaino on 75 kg ja ostat pyörätelineen, jonka paino on 17 kg. Kuljetettavan pyörän paino ei saa tällöin olla 58 kg suurempi (aisapaino - pyörätelineen paino)

Tarjoamme myös taaksepäin kallistuvia pyörätelineitä. Voit kallistaa pyörätelinettä taaksepäin silloin, kun pyörä on siinä kiinni, joka mahdollistaa takaluukun avaamisen lähes kaikkien automallien yhteydessä.

Sen lisäksi suuri osa pyörätelineistä vaatii pienimmän D-arvon jokaiselle vetokoukulle. Vetokoukun D-arvon näet vetokoukun asennusoppaasta tai tyyppikilvestä.

Mitä minun täytyy pitää mielessä, kun ostan pyörätelineen, joka kiinnitetään takaluukkuun?

Tarjoamme myös sellaisia pyörätelineitä, jotka sopivat useiden eri pakettiautojen, farmariautojen ja viistoperäisten autojen takaluukkuun/-oveen. Voit katsoa sen, onko takaluukkuun/-oveen kiinnitettävä pyöräteline autollesi sopiva joko sen tuotekuvauksesta tai asennusoppaasta. Pyörät eivät saa peittää ajoneuvosi takavaloja. Tarjoamme myös lisäjarruvalon joihinkin pyörätelineisiin, jos auton lisäjarruvalo peittyy pyörätelineen taakse.

Mitä minun täytyy pitää mielessä, kun ostan pyörätelineen, joka kiinnitettään auton katolle?

Sinun täytyy tarkistaa kattotelineen tyyppi (pyöreä putki vai alumiiniprofiili) ja leveys sekä pituus, joiden avulla voit päätellä, millaiset pyörätelineet ovat sopivia autolle. Sen lisäksi on tärkeä katsoa, mikä on katolle asennettavan pyörätelineen suurin sallittu paino, samoin kuin se, mikä on kattotelineen kantavuus.

Miten paljon painoa voin lastata kattotelineen päälle?

Kattotelineen kantavuuden näkee tuotteen tiedoista. Sen lisäksi auton kattokuorma on merkitty auton käyttöohjeeseen. Auton suurinta sallittua kattokuormaa ei saa ylittää.

Mitä minun täytyy pitää mielessä, kun olen ostamassa suksiboksia?

Jos sinulla on jo kattoteline (pyöreä putki tai alumiini), sinun täytyy tarkistaa kattotelineen leveys ja pituus. Sen lisäksi sinun täytyy tarkistaa pienin ja suurin mahdollinen etäisyys katon ja kattotelineen välillä.

Jos valittu suksiboksisi menee kattotelineelle, voit tarkistaa sen mitat suksiboksin tietosivulta, johon pääset, kun painat tuotekuvauksen kohdalla “Tietosivu”-painiketta. Kun olet tilannut kattotelineen ja suksiboksin tuotevalikoimastamme, kattotelineen leveys ja pituus annetaan tietosivulla.

Voinko jatkaa vetokoukun käyttöä perään kohdistuneen vahingon jälkeen?

Auton perään kohdistuneen kolarin jälkeen on syytä olettaa tapahtuman vaurioittaneen vetokoukkua tai vahingoittaneen sen materiaalia. Tästä syystä ei ole enää turvallista käyttää vetokoukkua, jonka takia suositellaan, että vetokoukku vaihdetaan kolarin jälkeen.

Auton ja perävaunun takavilkut eivät toimi?

Jos olet asentanut Toptronic-johtosarjan ja yllä mainittu vika ilmenee, useimmiten syynä on apureleen jatkuvan virran puuttuminen. Tarkista tämä. Mikäli apureleeseen tulee jatkuva virta, ota meihin yhteyttä puhelimitse. Asiakaspalvelijamme voivat auttaa sinua ongelman ratkaisemiseksi.

Mitä teen johtosarjan ohjausyksikön humistessa?

Sinun täytyy tarkistaa, onko perävaunussasi sumuvalo takana, koska ohjausyksikkö tunnistaa sumuvalon. Jos sumuvaloa ei ole, silloin sellainen pitää jälkiasentaa perävaunuun.

Mitä tehdä, kun dioditesteri loistaa “värikkäästi” sähköjärjestelmää testatessa?

Dioditesteri ei alhaisen kuormitettavuuden johdosta sovellu testaamiseen. Laitetta pitää pystyä kuormittaan 21 watilla. Tarjoamme testaamiseen sopivia valopalkkeja.

Voiko RAMEDER tarjota johtosarjoja Yhdysvalloista tuotuihin autoihin?

Meillä on näitä tuotteita erikseen valikoimissamme, koska Yhdysvalloissa valmistetuilla autoilla on hyvin erilainen keskusyksikkö ja Amerikkalainen valokytkentä toimii eri tavalla.

Mikä pitää olla kuulaosan ja puskurin välinen etäisyys (vapaa tila)?

Etäisyyden pitää olla vähintään 6,5 cm. Kuulaosan keskipisteen korkeuden maasta pitää olla vähintään 35-42 cm, kun auto on kuormattu täyteen.