137.000 tuotetta aina varastossa


Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.5.2016 alkaen


Yleistä verkkokaupasta


Verkkokaupan tuotteita myy rameder. Vetokoukku Suomi Oy y-tunnus 2747778-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen


Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.rameder.fi ostoskorin kautta. Tilauksen voi vaihtoehtoisesti tehdä puhelimitse tai sähköpostilla. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteet


rameder. Vetokoukku Suomi Oy myy tuotteita myös kuluttajille. Tiettyjen tuotteiden asentaminen, käyttöönotto ja käyttäminen vaativat oman alansa ammattiosaamista.

Tilausvahvistus


Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

- viitenumeron
- pankkitilinumeromme
- laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön ja seurata toimituksen etenemistä. Tuote-erän loppuessa varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotetta ja ilmoittaa Tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen toimituksen muutoksesta tai viivästymisestä. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla. Lisätietoja verkkokauppamme toimitusehdoista saa sähköpostilla info@rameder.fi. Verkkokaupan ja myymälän hinnat saattavat poiketa toisistaan. Verkkokaupan hinnat ovat voimassa vain verkkokaupasta tilattaessa.

Maksutavat


Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös luottokorttimaksu, maksu PayPal-tilin kautta tai tilisiirto ennakkomaksuna

Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Lisätietoa: www.paytrail.com

Verkkopankit


Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Ennakkomaksu


Toimitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI75 1544 3000 0066 14 rameder. Vetokoukku Suomi Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 14 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Klarna laskun ehdot


Klarna laskulla ("Lasku") maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi ja saat aina tilaamasi tuotteet, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niistä.

- Saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat
- Maksuaika on aina vähintään 14 vuorokautta
- Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
- Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus*
- Voit tarkastella laskujasi osoitteessa klarna.fi
- Voit hakea oikeutta maksaa lasku erissä

*ei koske kaikkia tuotteita, kuten esimerkiksi lentolippuja, mittatilaustuotteita ja tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.

Maksuehdot

Klarna myöntää sinulle 14 päivän maksunlykkäyksen päivästä, jolloin ostamasi tuotteet lähetetään sinulle. Kaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Laskun eräpäivä ilmenee laskusta. Maksun myöhästyessä Klarna perii muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos erääntynyttä laskua ei maksumuistutuksesta huolimatta makseta, saatava voidaan siirtää perintätoimistolle perittäväksi, jolloin perintäkuluja voi syntyä.

Luottokelpoisuuden tarkistaminen

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista.

Laskun maksaminen joustavasti erissä

Kun olet saanut laskusi kotiin, voit koko laskun maksamisen sijaan hakea oikeutta maksaa lasku erissä Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaan maksamalla vähemmän kuin laskussa ilmoitettu loppusumma (kuitenkin vähintään 1/24 laskun loppusummasta ja aina vähintään 5,00 euroa). Klarna vahvistaa hakemuksesi lähettämällä sinulle luottosopimuksen, jonka mukaan voit jatkaa laskun maksamista erissä, joiden koon päätät itse (kuitenkin vähintään 1/24 ja aina vähintään 5,00 euroa). Klarna lähettää sinulle maksuohjeistuksen kuukausittain. Mikäli hakemustasi ei hyväksytä, Klarna ilmoittaa tästä sinulle. Jos lasku on jo erääntynyt tässä vaiheessa, Klarna asettaa uuden eräpäivän eikä alkuperäisen maksun viivästymisestä aiheudu sinulle maksuja. 

Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaisen luoton lainakorko on 19.90 %. Todellinen vuosikorko riippuu luoton määrästä ja ilmenee laskusta. Luottoon sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja. Seuraamalla linkkiä löydät vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot Klarnan myöntämistä luotoista.

Henkilötietojen käsittely

Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lain mukaisesti pääasiassa henkilön tunnistamiseen, asiakasanalyyseihin ja luottokelpoisuusarviointeihin, markkinointitarkoituksiin sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Henkilötunnustasi käytetään asiakasnumerona Klarnan asiakastietojärjestelmässä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

Toimitusaika


Toimitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 4-5 arkipäivää laskun maksamisesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle.

Toimitustapa ja toimituskulut


Toimitamme tuotteet rahtivapaasti. Mahdollisesti veloitettavat toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa mahdolliset toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja toimitustavoista saat osoitteesta http://www.rameder.fi/ Tilaus toimitetaan, kun kaikki tilatut tuotteet ovat varastossamme. Toivomuksesta voimme lähettää myös osatoimituksen - tällöin laskutamme toimituskulut jokaisesta toivotusta toimituksesta. Ilmoittakaa meille, jos teidän puolelta haluatte muutoksia.

Vaihto- ja palautusehdot


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta on AINA sovittava asiakaspalvelumme kanssa. Myös siinä tapauksessa, että kyseessä on virheellinen toimitus. Sopimatta toimitettuja palautuksia emme hyvitä. Toimittajan virheestä tai viallisesta tuotteesta johtuvan palautuksen rahdin maksaa rameder. Vetokoukku Suomi Oy. Muutoin tuotteen palauttaja ja tässä tapauksessa veloitamme käsittelykuluina 15 % tuotteen nettoarvosta tai vähintään 10,00 euroa. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettujen tuotteiden hyvityslaskusta vähennetään 17,00 euroa toimitusmaksuja.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio rameder. Vetokoukku Suomi Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite


rameder. Vetokoukku Suomi Oy
Korvasienentie 6
00760 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta


Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@rameder.fi tai postitse:

rameder. Vetokoukku Suomi Oy
Korvasienentie 6
00760 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut UPS:n kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio UPS:lle. Kaikilla rameder. Vetokoukku Suomi Oy:n verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1-2 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot selviävät tuotetiedoista. Takuun todentamiseksi on säilytettävä alkuperäinen kuitti tai sen kopio. rameder. Vetokoukku Suomi Oy ei ole vastuussa asiakkaan toimista aiheutuneista vahingoista. rameder. Vetokoukku Suomi Oy ei vastaa asennuksesta tapahtuvista virheistä. Asennukset tulisi hoitaa meidän yhteistyökumppaneiden pisteissä.

Rekisterinumerohaulla haetun ajoneuvon tiedot tulee tarkistaa asiakkaan / tilaajan toimesta. rameder. Vetokoukku Suomi Oy ei vastaa Trafin tietojen oikeellisuudesta. Epävarmoissa tilanteissa on suositeltavaa kääntyä asiakaspalvelumme puoleen. rameder. Vetokoukku Suomi Oy pidättää oikeuden periä aiheettoman takuuhuollon kulut asiakkaalta. Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.

rameder. Vetokoukku Suomi Oy pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Testaamista ei suoriteta odottaessa. Tähän on varattava aina 3-5 arkipäivää. Komponenteista asiakkaan tai kolmannen osapuolen kokoaman laitteiston virheenetsinnästä peritään hinnaston mukainen maksu, jos virhe ei ole rameder. Vetokoukku Suomi Oy:n toimittamassa komponentissa. rameder. Vetokoukku Suomi Oy ei vastaa tallennetuista tiedoista. Asiakas vastaa itse huoltoon tai korjaukseen tulevien laitteiden varmuuskopioinnista. Tallenteiden pelastaminen on maksullinen lisäpalvelu.

Tuotteen fyysinen avaaminen laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja kuluttajasuojan mukaisen virhevastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut. Ainoastaan kirjalliset reklamaatiot käsitellään. Reklamaation voi toimittaa, joko sähköpostilla tai postilla rameder. Vetokoukku Suomi Oy:lle. Yhteystiedot ovat sopimusehtojen lopussa. Kuluttajaneuvonta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen, joten rameder. Vetokoukku Suomi Oy ei korvaa asiakkaan asiamieskuluja.