Westfalia vetolaitteen runkopalkki 4-reikäinen ilman laippakuulaa - MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi
Westfalia vetolaitteen runkopalkki 4-reikäinen ilman laippakuulaa - MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi
- Vetomassa: 3500 kg
- Aisapaino: 150 kg
- sopii autoon MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi
- Valmistusvuosi 09.13 -
- UUTTA: Osto laskulle!
- Top-laatua
- Ilmainen toimitus
- Erinomainen neuvonta
- Tarkasta Blue Efficiency tai Blue Tec -tekniikalla varustettujen autojen yhteydessä, onko autolle annettu vetomassa
- Tälle vetokoukulla on saatavissa autoon nousemista helpottava askelma, jonka löydät osiosta "Sopivat tarvikkeet"
- Jos asennettuna on metallinen lisäaskelma (koko auton leveydellä), niin vetokoukun asennuksen jälkeen sitä ei voida enää käyttää
- Tämän tuotteen asennukseen tarvitaan seuraavat tarviketuotteet: ZB1747
- Vetokoukku: autoihin, joissa ei puskuriin integr. astinlautaa
- Akseliväli: 4325 mm
4-reikäisellä vetolaitteen runkopalkki tarjoaa monia vahvuuksia: 4-reikäisen vetolaitteen runkopalkin standardisoitu reikämitta mahdollistaa erilaisten laippakuulien, vetokidan tai vaihtojärjestelmän kiinnittämisen automalliisi MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi . Vetolaitteen runkopalkki F40 4-reikäisellä kuulalevyllä automalliin MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi on erinomainen Westfalian vetolaite jatkuvaan perävaunukäyttöön.
Tämän vetokoukun suurin sallittu perävaunukuorma on 3500 kg sekä aisapaino 150 kg. D-arvo 20.2 kN on valmistajan Westfalia ilmoittama. Toimitus ei sisällä kuulaosaa. Etsimme mielellämme automalliisi sopivan laippakuulan.
Puskuria ei tarvitse työstää vetokoukun kuulaosan asentamiseksi.
Kategoriastamme "Polkupyörätelineet" löydät myös automallisi MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bussi vetokoukkuun sopivia kuljetusratkaisuja. Erilaisten kuulalevyjen, vetokidan ja vaihtojärjestelmän käyttö mahdollistetaan vetolaitteen runkopalkin standardisoidulla 83x56 mm reikämitalla MERCEDES-BENZ käyttää ensiasennusvarusteena valmistajan Westfalia vetokoukkuja, joilla on erittäin hyvä hinta-laatu-suhde.
Valmistajan Westfalia yksityiskohtainen asennusohje toimitetaan tuotteen mukana. Uudenaikaisessa, sähkökemiallisessa KTL-menetelmässä vetokoukun metallipinta pinnoitetaan epoksihartseilla, jolla koukkua suojataan korroosiolta ja saadaan ensiluokkaisen tasainen ulkopinta. Nämä vesiliukoiset epoksihartsit eivät ole vahingollisia ympäristölle. Ne tarttuvat pintaan sähköjännitteen avulla ja tämän jälkeen poltetaan kiinni lämpötilassa noin 200 °C.
Autosi käyttöohjeessa olevat autovalmistajan tiedot ja ohjearvot on huomioitava, jos vetokoukku halutaan asentaa. Peruutettaessa on olemassa mahdollisuus, että pysäköintitutkan anturit tunnistavat tämän 4-reikäisen vetolaitteen runkopalkin esteeksi. Huomaa, että 4-reikäisen vetolaitteen runkopalkin asennusta varten pitää mukana tilata tuote ZB1747.
Täältä löydät erikielisiä asennusohjeita, tuotteesta riippuen myös täydentäviä apuja asennukseen
ja lisäksi kuvamateriaalia, joiden avulla asentaminen on vielä yksinkertaisempaa.
Yrityksen perustamisvuodesta 1926 Daimler AG, joka omistaa rekisteröidyn Mercedes-Benz tuotemerkin, myy henkilöautoja, kuorma-/rekka-autoja, hyötyajoneuvoja ja linja-autoja sekä pakettiautoja ja kuljetusajoneuvoja koko maailmassa. Lisäksi Mercedes-Benz on pystynyt luomaan nimeä myös moottoriurheilun lukuisissa kilpailuluokissa. Daimler AG:n pääkonttori on Stuttgartissa, yhteensä yritys työllistää maailmanlaajuisesti noin 270.000 työntekijää.
-
Mercedes-Benz SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bus (B909)
-
AutomalliTehoValmistusvuosi
-
- Automalli
- Mercedes-Benz SPRINTER CLASSIC 4,6-t Bus (B909) 411 CDI (909.843)
- Teho
- 80 kW / 109 hv
- Valmistusvuosi
- 09.13 -
-