Brink vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - PEUGEOT BOXER Bussi
Brink vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - PEUGEOT BOXER Bussi
- Vetomassa: 3500 kg
- Aisapaino: 140 kg
- sopii autoon PEUGEOT BOXER Bussi
- Valmistusvuosi 09.05 -
- UUTTA: Osto laskulle!
- Top-laatua
- Ilmainen toimitus
- Erinomainen neuvonta
- Ei sovi malleihin: 4WD
Automalliin PEUGEOT BOXER Bussi sopiva 2-reikäinen vetolaitteen runkopalkin valmistaja on Brink. Tuote ZB6066 pitää tilata, jos halutaan asentaa 4-reikäinen laippakuula, vetokita tai vaihtojärjestelmä.
Tämän vetokoukun tekniset tiedot: aisapaino 140 kg ja perävaunukuorma enintään 3500 kg. D-arvo 17.2 kN on valmistajan Brink ilmoittama.
Tätä vetokoukkua asennettaessa pitää puskuria leikata ei-näkyvältä alueelta. Asennusohjeesta löydät sekä puskurin leikkausmallin että myös leikattavan aukon mitat.
Kategoriastamme "Polkupyörätelineet" löydät myös automallisi PEUGEOT BOXER Bussi vetokoukkuun sopivia kuljetusratkaisuja. Tätä vetolaitteen runkopalkkia voidaan standardisoidun 83x56 mm reikämitan ansiosta käyttää erilaisten kuulalevyjen, vetokidan ja vaihtojärjestelmän kanssa. Suosittelemme merkkivalmistajan Brink korkealaatuista vetokoukkua, joka on saatavissa erittäin edulliseen hintaan.
Tilattu tuote sisältää valmistajan Brink kattavan asennusohjeen. Tämä vetokoukku on lakattu erityisellä menetelmällä ja on näin suojattuna korroosiolta ja ympäristövaikutuksilta.
Pysäköintitutkan antureiden mittausalue voi häiriytyä, jos 2-reikäinen vetolaitteen runkopalkki tunnistetaan peruutettaessa esteeksi. Vetokoukun jälkiasennusta koskevat valmistajan ohjeet ja määräykset voit lukea ajoneuvon käyttöohjeesta.
Täältä löydät erikielisiä asennusohjeita, tuotteesta riippuen myös täydentäviä apuja asennukseen
ja lisäksi kuvamateriaalia, joiden avulla asentaminen on vielä yksinkertaisempaa.
Ranskalaiseen PSA-konserniin kuuluu Citroën ja Peugeot, joista viimeisempää kutsutaan vanhimmaksi automerkiksi. Autonvalmistajan pääkonttori on Pariisissa ja yritys työllistää tänä päivänä noin 200.000 työntekijää.
-
Peugeot BOXER Autobus/Autocar
-
AutomalliTehoValmistusvuosi
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.0 BlueHDi 110
- Teho
- 81 kW / 110 hv
- Valmistusvuosi
- 07.15 - 09.19
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.0 BlueHDi 130
- Teho
- 96 kW / 130 hv
- Valmistusvuosi
- 07.15 - 09.19
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.0 BlueHDi 160
- Teho
- 120 kW / 163 hv
- Valmistusvuosi
- 07.15 - 09.19
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 BlueHDi 120
- Teho
- 88 kW / 120 hv
- Valmistusvuosi
- 07.19 - 10.23
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 BlueHDi 140
- Teho
- 103 kW / 140 hv
- Valmistusvuosi
- 07.19 - 10.23
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 BlueHDi 165
- Teho
- 121 kW / 165 hv
- Valmistusvuosi
- 08.19 - 10.23
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 HDi 100
- Teho
- 74 kW / 101 hv
- Valmistusvuosi
- 04.06 -
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 HDi 110
- Teho
- 81 kW / 110 hv
- Valmistusvuosi
- 03.11 - 12.20
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 HDi 120
- Teho
- 88 kW / 120 hv
- Valmistusvuosi
- 04.06 - 12.16
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 HDi 130
- Teho
- 96 kW / 131 hv
- Valmistusvuosi
- 03.11 -
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.2 HDi 150
- Teho
- 110 kW / 150 hv
- Valmistusvuosi
- 03.11 -
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 2.8 HDi
- Teho
- 93 kW / 127 hv
- Valmistusvuosi
- 09.05 - 09.09
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 3.0 HDi 145
- Teho
- 107 kW / 146 hv
- Valmistusvuosi
- 04.10 - 12.13
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 3.0 HDi 160
- Teho
- 115 kW / 156 hv
- Valmistusvuosi
- 04.06 - 12.15
-
- Automalli
- Peugeot BOXER Autobus/Autocar 3.0 HDi 175
- Teho
- 130 kW / 177 hv
- Valmistusvuosi
- 03.11 -
-