GDW vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - NISSAN NV400 Bussi
GDW vetolaitteen runkopalkki 2-reikäisellä laippakuulalla - NISSAN NV400 Bussi
- Vetomassa: 2500 kg
- Aisapaino: 100 kg
- sopii autoon NISSAN NV400 Bussi
- Valmistusvuosi 11.11 -
.png)
- UUTTA: Osto laskulle!
- Top-laatua
- Ilmainen toimitus
- Erinomainen neuvonta
- Renkaat: Yksittäispyörille
- Voimansiirtotyyppi: Etuveto
2-reikäinen vetolaitteen runkopalkki valmistajalta GDW sopii automalliin NISSAN NV400 Bussi . Tuote ZB6066 pitää tilata, jos halutaan asentaa 4-reikäinen laippakuula, vetokita tai vaihtojärjestelmä. Tämä GDW:n vetolaitteen runkopalkista 2-reikäisellä laippakuulalla koostuva vetolaite 50T on ihanteellinen jatkuvaan perävaunukäyttöön automallissasi NISSAN NV400 Bussi.
Tämän vetokoukun suurin sallittu perävaunukuorma on 2500 kg sekä aisapaino 100 kg. Valmistaja GDW antaa D-arvoksi 14.31 kN.
Puskurin näkyvän alueen työstö on tarpeen.
Tämän automallin NISSAN NV400 Bussi vetokoukku on sopiva myös polkupyörätelineen kuljettamiseen. Sopivia tuotteita löydät kategoriasta "Polkupyörätelineet". Tämän vetolaitteen runkopalkin standardisoitu 83x56 mm reikämitta mahdollistaa erilaisten kuulalevyjen, vetokidan tai vaihtojärjestelmän käyttämisen.
Tämän tuotteen mukana saat valmistajan GDW yksityiskohtaisen asennusohjeen. Tämä vetokoukku on uppomaalattu. Uppomaalauksessa vetokoukut upotetaan erityiseen ja rasitusta kestävään maaliin, joka suojaa vetokoukkua korroosiolta.
Peruuttaminen voi vaikeutua, jos 2-reikäinen vetolaitteen runkopalkki on pysäköintitutkan tunnistusalueella ja anturit tunnistavat sen esteeksi. Vetokoukun jälkiasennusta koskevat valmistajan ohjeet ja määräykset voit lukea ajoneuvon käyttöohjeesta.
Täältä löydät erikielisiä asennusohjeita, tuotteesta riippuen myös täydentäviä apuja asennukseen
ja lisäksi kuvamateriaalia, joiden avulla asentaminen on vielä yksinkertaisempaa.
Vuonna 1933 perustettu autonvalmistaja Nissan työllistää maailmanlaajuisesti noin 183.000 työntekijää. Vuodesta 1999 lähtien Nissan tekee strategista yhteistyötä Renaultin kanssa. Tästä fuusiosta seurasi Renault-Nissan -yritys, joka on vuodesta 2010 lähtien yhteydessä myös Daimler AG:n (Mercedes-Benz) kanssa.
-
Nissan NV400 Bussi (X62, X62B)
-
AutomalliTehoValmistusvuosi
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 100
- Teho
- 74 kW / 101 hv
- Valmistusvuosi
- 11.11 - 09.16
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 110
- Teho
- 81 kW / 110 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 -
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 125
- Teho
- 92 kW / 125 hv
- Valmistusvuosi
- 11.11 - 09.16
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 135
- Teho
- 100 kW / 136 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 09.16
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 145
- Teho
- 107 kW / 146 hv
- Valmistusvuosi
- 11.11 -
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 150
- Teho
- 110 kW / 150 hv
- Valmistusvuosi
- 02.14 -
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 160
- Teho
- 120 kW / 163 hv
- Valmistusvuosi
- 06.14 - 09.16
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 170
- Teho
- 125 kW / 170 hv
- Valmistusvuosi
- 07.15 -
-
- Automalli
- Nissan NV400 Bussi (X62, X62B) dCi 180
- Teho
- 132 kW / 179 hv
- Valmistusvuosi
- 01.20 -
-